Božični motiv

Za moje letošnje praznične voščilnice z božičnim (verskim) motivom me je navdušila ta voščilnica. Ko sem šablono že naročila, sem čez kakšen dan ali dva ugotovila, da se prodaja brez zgornjega okraska. Ker mi brez tega ni tako všeč, sem pač morala kupiti še okrasek.

Voščilnice bom naredila v več različnih barvnih kombinacijah. Za začetek v teh dveh, ki sta uporabljeni na spodnjih voščilnicah.



Ta je skoraj enaka tisti, ki me je navdušila.








Prijazen pozdrav in čudovit dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi,
- Memory Box: Gilded drop, Drop nativity


Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Čudovita eleganca! Popolnoma te razumem, zakaj te je tale motiv tako navdušil.
Oseba Valentina B sporoča …
Oooh kako topla praznična voščilnica. ♥
Kot kapljica vode so jaslice v prazničnih dneh za naša srca.
Res me je navdušila šablona, da me kar mika. A je tvoja izvedba tako izjemna.
Hvala, ker deliš z nami tvoje krasne ideje.

Oseba Janja sporoča …
Čudovito! Všeč sta mi obe barvni kombinaciji. Lp
Oseba Branka sporoča …
Vedno, ko obiščem tvoj blog mi zastane dih ob tvojih čudovitih voščilnicah. Te so mi posebej pri srcu, saj razkrivajo pravi pomen Božiča.
Oseba Valerija sporoča …
Res čudovit motiv in krasni obe barvi.
Oseba Metuljčica sporoča …
Ta motiv je prelep in ravno zato, ker ti je tako pri srcu nastajajo čudovite voščilnice. Si prava mojstrica v tem, kako na več načinov uporabiti ustvarjalni pripomoček.