Božič

Leto za letom, na isti dan prihajaš k nam, da si Emanuel - Bog z nami.
Lahko pomagaš tistim, ki te potrebujejo.
Lahko ozdravljaš bolne, lačne nahraniš, žalostne nasmeješ,
osamljenim daš družbo.
In ker vse to delaš Ti, nam daješ vzgled,
da tudi mi širimo tvojo ljubezen, mir, varnost, veselje ...










V miru preživet in 
v globini srca doživet Božič.



***
Izzivi:
- Adventna pravljica pri ArtMbr - Praznični napis
- Metuljčica ustvarja - Veselodecembrski izziv 2019: V modrem
- Vesela hiška: Praznično vzdušje

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Prekrasne božične voščilnice.
Naj bo prekrasen tudi tvoj božični dan.
Oseba NinaS sporoča …
Čudovita serija božičnih čestitk. Zelo lepo senčene.
Vesel božič tudi tebi.
Oseba moi sporoča …
Tudi tebi blagoslovljen Božič.
Oseba ArtMBR sporoča …
Takšne voščilnice izdeluješ samo ti. Estetske in z globokim sporočilom. Hvala, da si ene od svojih jaslic postavila tudi v moji galeriji. Naj se te Božič, ki letos ni bel, je pa svet, resnično dotakne in naj tako tudi ostane.
Oseba Maja sporoča …
Čudovita serija božičnih voščilnic! Naj bo tak tudi tvoj božični dan.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Helena miren božič tudi tebi in tvojim! Fenomenalna serija božičnih voščilnic - noro všečkam tele jaslice na različnih podlagah :).
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si ustvarjala. Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški. Miren Božič želim tebi in tvojim.
Sonja
Oseba Metuljčica sporoča …
Helena, hvala ti, da si se pridružila izzivu. Dvakrat sem pregledala voščilnice. Se pridružujem komentarju sestrične. Res so tvoje praznične voščilnice nekaj posebnega. Blagoslovljen Božič draga prijateljica.
Oseba Majda sporoča …
Draga Helena, kako zelo praznično je pri tebi! Čeprav je Božič že mimo si me popeljala v tople občutke, ki so povezani z njim.
Hvala, ker širiš ljubezen, mir, varnost, veselje ...
hvala, ker svoje mojstrovine deliš v Veseli hiški, hvala, ker SI! Majda
Oseba Zvonka sporoča …
Vauu vauu prve so mi svetovno lepe. Tako si me navdušila, da sem tudi sama kupila šablone.