Snežinke, snežinke ...

Upam, da bo tetka zima letos radodarna in v veselje manjših in večjih otrok pobelila hribe in doline.

Z letošnjimi božično-novoletnimi voščilnicami sem končala. Sedaj me čakajo le še naslovi na kuvertah in seveda voščila znotraj voščilnic.

Tokrat se na ogled postavijo voščilnice s Tininimi novimi in starejšimi snežinkami.






Za spodnjo sem dobila idejo pri Vladki.


Pri tej je sicer v ozadju Sizzixova, a na vrhu "srčna" Tinina snežinka.



Prijeten dan in lep adventni čas!

Komentarji

Oseba Janja sporoča …
Te snežinke so tako lepe in prav vsaka je drugačna. Vse voščilnice so čudovite. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito! Te snežinke so res nekaj posebnega. Ko začneš delati z njimi, se ideje kar rojevajo. :-) Navdušena sem nad "polovičnimi" snežinkami. Super kombinacije.
Si pa pridna, da si že končala. Jaz danes kompletiram tiste za v tujino. Domače so šele na polovici. :-)
Oseba moi sporoča …
Lušno si ujela snežinke na papir.
Oseba Valerija sporoča …
Čudovita serija. Prav vse so mi všeč.
Oseba Metuljčica sporoča …
Kako lepo si se poigrala s snežinkami in nastala je res lepa kolekcija.
Oseba Ne-Ja sporoča …
OK Helena, sedaj sem potrebovala pra minut, da sem prišla k sebi od te krasote in fantastične ideje s polovično snežinko... NORO všečne voščilnice in ideja, da jo vikaš :).
Oseba Renata sporoča …
Skoraj sem ostala brez daha. Ena lepša od druge. Polovične pa sploh posebna eleganca. Zelo lepa kolekcija voščilnic.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Ooo Helena, wau, preprosto ne vem kaj naj napišem...fantastična ideja za dvojni prikaz odtisov in uporabo različnih tehnik na eni sami voščilnici. Čudovito!!!