Božična zvezda na rojstnodnevnih voščilnicah

Za voščilnice tistih slavljencev, ki praznujejo v zimskih mesecih, rada uporabim zimsko cvetje, ki  ga malo prilagodim, da voščilnice niso preveč v stilu božično-novoletnih praznikov.

Tinina božična zvezda je zelo primerna za uporabo na voščilnicah za različne dogodke.

Ozadje za cvetom  je narejeno z distres oxidi: pobarvano s čopičem in poškropljeno s kapljicami vode. Pikice na sredini cveta so narejene z Ranger tekočimi perlami, za tiste na beli podlagi pa sem uporabila Viva Paper pen. Razen pri zeleni, kjer so polovične perle, saj nisem imela primerne barve konture.





Hvala za obisk in prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Božična zvezda, Pravokotniki s šivi, Voščila na vrvici

***
Izzivi:
- Najlepši par: galerija meseca januarja

Komentarji

Oseba Zvonka sporoča …
Noro so mi všeč in to v vseh barvah. Prav super paše zvezda na rojstnodnevno voščilnico.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
To je to....izkoristit šablone in štampiljke za vse priložnosti...samo upat si je treba in jaaaa...kje piše, da so božične zvezde aktualne samo v prazničnih dnevih...samo zaradi imena...neumnost...tako rožo bi imela doma od januarja do decembra...Tale paleta barvnih....ja itak...veš da si me takoj kupila!!!!
Oseba Valentina B sporoča …
Ahhh kako čudovite so tvoje zimske rojstnodnevne voščilnice. Barvne kombinacije pa popolne. Saj ne vem katera mi je ljubša.
P.s: Hvala za vse tvoje obiske in prijazne besede pri meni. Sama nisem bila tako pridna, ampak upam, da nadoknadim sedaj, ko sem pristala v postelji.
Oseba ArtMBR sporoča …
Ne morem se nagledati tvojih svežih lepih barv. Ideja uporabe pripomočkov je dobra in uporabna. Za posnemati.
Oseba *Urška* sporoča …
V vseh barvah so mi neznansko všeč.Lepo si ustvarjala.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tole pa je čista poezija - noro všekam :)!
Oseba Janja sporoča …
Krasne rojstnodnevne voščilnice. Zelo mi je všeč postavitev. Lp
Oseba moi sporoča …
Krasen konglomerat.
Oseba Valerija sporoča …
Čudovita ideja in izvedba. Zelo so mi všeč!
Oseba Renata sporoča …
Zelo lep komplet voščilnic. Tudi pri meni je božična zvezda cvetela le na rojstno dnevnih voščilnicah.