Priprava na peko

Pred vsako peko ali kuhanjem so potrebne priprave, ki se ponavadi začnejo z izbiro recepta (če nimaš seveda vsega v glavi in že veš na pamet). To je jasno tudi Willow, ki iz babičine knjige receptov išče recept za praznične piškote.


Štampiljka je iz časov mojih ustvarjalnih začetkov.  Takrat pri nas ni bilo toliko izbire in sem štampiljke redno kupovala v spletni trgovini Whiff of Joy, ki je že pred leti "zaprla svoja vrata".
Motiv sem pobarvala s Copic markerji in Polychromos barvicami. Ozadje pa je narejeno z barvnimi kredami oz. suhimi pasteli. Napis je Vladkin.




Prijazen pozdrav!

***
Izziv:
- ArtMBR - Peka (Magda, upam, da velja, čeprav gre le za priprave na peko :))

Komentarji

Oseba ArtMBR sporoča …
Absolutno velja, saj sem napisala, da sem vesela, da deluje tudi malo domišljije, ki zna povezati z izzivom in ti si čisto prav razmišljala. Vesela sem, da si tako lepo pobarvano deklico prilepila k meni.

Moram pa ti še povedati, da razmišljam o izzivu, ki bi se lahko začel točno s tvojim opisom: nostalgija, moje prve štampiljke, punčke itd. Mislim, da si me dobro podžgala, da idejo uesničim, zato, kar dobro pobrskaj po starih pripomočkih.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Marsikaj mi pride na misel, ko gledam tole čudovito pupko....v ospredje pa sili misel, ki me "ubija" vsak dan...le kaj naj vraga vržem v pisker...ob 12ih je kosilo....KAJJJJJJJJJJJ???????
Čudovita je....in ten kože je fantastičen!!!!!
Oseba Metuljčica sporoča …
Seveda najprej pade v oči čudovito pobarvana deklica. Sem takoj vedela, da bo več kot ustrezala izzivu pri ArtMBR. Me je pa navdušilo tudi lepo ozadje s kredami.
Oseba Valerija sporoča …
Kako lep motiv in prekrasno barvanje. Prava umetnica si!
Oseba Renata sporoča …
Zelo lepa voščilnica. Deklica in ozadje, pa pobarvano v nulo.
Oseba oldpunca sporoča …
Tako lepo si pobarvala motiv, da je veselje. Pravi balzam za moje utrujene oči, ki že ves dan strmijo v ekran. :-)
Oseba moi sporoča …
Lepo si jo pobarvala in prava nostalgija se je pojavila. Ja, začetki štempljanja in kupovanja štampiljk...
Oseba *Urška* sporoča …
Si me popeljala v svet mojega začetniškega ustvarjanja.Lepo si pobarvala motiv in všeč mi je celotna voščilnica.
Oseba iris-irena sporoča …
Zelo lepa voščilnica!
lp
Oseba Maja sporoča …
Zelo lepa in elegantna in čudovito pobarvana.