Cvetje v krogu

Čeprav sprva ni kazalo tako, pa sedaj pri ustvarjanju spoznavam, da bodo Tinine štampiljke Čestitke s cvetjem ene od mojih najljubših iz njene nove kolekcije ustvarjalnih pripomočkov. Verjetno mi ne bo zamerila, ker besedo čestitke "izrežem" in uporabim le cvetlični del :)



Motiv sem embosirala s srebrnim prahom in ga pobarvala z Zig real brush markerji. Kvadratno osnovo v ozadju sem s srebrnimi pikicami naredila tako kot je prikazala Jennifer v tem videu.


Prijazen pozdrav in prijeten dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Čestitke s cvetjem, Krogi s šivi, Kvadrati s šivi, Voščila in zastavice

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Čudovita je! Fantastično barvanje!
Oseba Metuljčica sporoča …
Helena mimo te voščilnice pa človek res ne more. Čudovito je vse od A do Ž.
Oseba Maja sporoča …
Tole cvetje ti je res pisano na kožo. Že v prejšnji objavi me je navdušilo, sedaj pa ponovno. Mislim, da tudi jaz nujno rabim tudi to štampiljko ;)
Oseba oldpunca sporoča …
Po mojem je Tina mislila nate, ko je kreirala to čudovito štampiljko. :-) Čudovito si pobarvala cvetove. Všeč mi je zastavica z napisom in "senco". Čakam nadaljevanje. :-)
Oseba Renata sporoča …
Krasna voščilnica. Tako lepo si pobarvala cvetje. Celota je nekaj posebnega.
Oseba moi sporoča …
Res super vsestranska štampiljka in ti jo znaš tako lepo vkomponirati v čestitko.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
fantastično sestavljena voščilnica z zelo lepo pobarvanimi cvetovi.
Zelo zelo lepa!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Obvladaš barve in te rože so ti res pisane na kožo - fenomenala voščilnica :)!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Tebe si vedno predstavljam s čopičem pred slikarskim platnom nekje v naravi...tako nekako nastajajo tvoje voščilnice s cvetjem....čudovit izdelek za v okvir....
Oseba Unknown sporoča …
Helena, ob tej voščilnici sem enostavno ostala brez besed...ČUDOvita...vse štima ...do zadnje pikice...