Ko veter odpihne črke ...,

se Tinina štampiljka Čestitke s cvetjem preimenuje kar v Cvetje. Črke pri štampiljki niso tako vpete v sam motiv, tako se lahko odtisne le del s cvetjem.
Tokrat sem se lotila tehnike kot jo je prikazala Andreja v tej objavi.

Pri prvi voščilnici sem uporabila Distress markerje,




pri tej pa Zig real brush markerje.




Prijeten dan in teden.

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki in kvadrati s šivi, Čestitke s cvetjem, Voščila in zastavice

Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, kako sta čudoviti. Navdušena sem nad tvojim umetniškim barvanjem. Bravo!
Oseba Tina sporoča …
...gledam in gledam in se ne morem načuditi...kakšna popolnost in kakšna domiselnost. Hvala!!!!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
PERFEKTNO!!!! Hvala za Andrejin link...sem si takoj pogledala....res si zadela in akvarelni papir doda še tisto pikico....učinek pa tak, kot da bi sama risala...
Oseba oldpunca sporoča …
A v tem grmu tiči zajec! :-) Jaz sem pa včeraj grozila ubogim črkam, da jih izrežem, če mi mislijo nagajati. :-))) Sedaj vem...
Gledam tvoje cvetoče voščilnice, skrolam gor in dol in se čudim temu, kako čudovito si pobarvala cvetove. Zelo lepo in nežno.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tvoji voščilnici sta prava poezija za srce in dušo :9. Barvanje je perfektno in res izpade, kakor da bi sama narisala -moj poklon :).
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Mojstrsko narejeni voščilnici. Akvarel je resnično videti, kot bi ga sama narisala. Mene je očaralo ozadje pri prvi voščilnici.
Oseba Janja sporoča …
Čudovito! Predvsem prva voščilnica mi je izredno všeč. Lp
Oseba helena sporoča …
Helena, kako krasni so tvoji akvareli. Tinino cvetje je kot nalašč za tvoje stvaritve :)
Oseba Maja sporoča …
Mojstrsko si naredila obe voščilnici. Upam, da je veter odpihnil le črke, ostalo pa pustil, kot mora biti.
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovito barvanje, voščilnici sta prečudoviti.
Oseba moi sporoča …
Krasno barvanje in zelo lepi voščilnici.
Oseba Renata sporoča …
Barvanje...ostajam odprtih ust. ČUDOVITI obe.
Oseba Majda sporoča …
Hvala za namig, kam naj se obrnem, da se naučim nekaj novega. Tebi je tako zelo lepo uspelo - kot čarobno platno za popotovanje v svet domišljije - prekrasno, res!
Prijazen zaključek vikenda ti želim, Majda