Okrašen mini okvir

Današnja voščilnica je iz mape neobjavljenih. Ker sem jo naredila (nisem sigurna, vendar se mi zdi, da sem podobno postavitev enkrat videla pri Vladki, pa sedaj nisem našla, da bi lahko prilepila link! :)) v času izdelovanja in objavljanja božično novoletnih voščilnic, je prišla na vrsto šele sedaj. Lepo sovpada s Tininim in Vladkinim izzivom "S cvetjem okrašen okvir". V navdih jima je bila Natašina voščilnica. Vse uporabljene šablone so Tinine - Najlepši par.






Lep vikend, naj bo kar se da kulturen :)

***
Izzivi:
- Ko me inspirira #74: S cvetjem okrašen okvir
- Najlepši par: galerija meseca februarja

***
Pripomočki:
- Valovit pravokotnik s šivi, Kazalo s cvetjem, Okrašeni pravokotniki, Voščila na vrvici

Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
Tole je pa prava paša za oči - noro všečkam eleganco in nežne odtenke :).
Oseba ArtMBR sporoča …
Noro lepo, na videz enostavna a zelo bogata. Modre je ravno toliko, da zelo poudari belino. Jaz bi te kar čisto prekopirala, če bi imela pripomočke.
Oseba Zvonka sporoča …
Krasna je, modrina pod okvirjem je prav nobl in vs skupaj lepo zaokrožita pentlja in napis.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Se kar podpišem pod vse komentarje. Resnično fantastična voščilnica!
Oseba Klara sporoča …
Čudovita je! Tudi meni je všeč modrina!
Oseba Valerija sporoča …
Čudovito si okrasila okvir in uporabila prelepe odtenke modre...
Oseba *Urška* sporoča …
Prevzeta sem nad barvno kombinacijo in samo postavitvijo.Nežna,elegantna...skratka prekrasna.
Oseba Tina sporoča …
Helena, navdušena sem to čudovito milino....hvala ti za navdih in hvala, ker si se nama pridružila!
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo in nežno. Čudovita je.
Oseba Renata sporoča …
Minimalizem modrine na belini. Čudovita.
Oseba Hali sporoča …
uauu dih jemajoča je v svoji nežni modrini...