Pomladanski šopek

Tina nas je zopet razveselila s krasnimi novostmi. Po blogih že cvetijo zvončki, potonike; medvedki sanjajo, se cartajo ... Zelo živahno in pestro je.

V moji ustvarjalni sobi so najprej prišli na vrsto zvončki. Ker je v februarju kar nekaj rojstnih dni, sem naredila več enakih voščilnic (na fotografijo sem ujela le tri). Da je šlo delo hitreje od rok, so šopki bolj skromni, sestavljeni le iz treh cvetov :) Vendar pa so cvetovi večinoma sestavljeni iz dveh "čašic".


V moji ustvarjalni sobi so najprej prišli na vrsto zvončki. Ker je v februarju kar nekaj rojstnih dni, sem naredila več enakih voščilnic. Da je šlo delo hitreje od rok, so šopki bolj skromni, sestavljeni le iz treh cvetov :)


Hvala za obisk in prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Zvončki, Krogi s šivi, Vesela pošta

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
WAW...kako nežno in elegantno izpadejo tvoji šopki :). Čudovit trio voščilnic :).
Oseba Metuljčica sporoča …
Helena čudovito. Sem prepričana, da bodo prejemniki voščilnic res veseli, saj si sestavila krasen šopek voščilnic, pa še tako lepo si vse skupaj zaokrožila.
Oseba Janja sporoča …
Tile zvončki so čudoviti. Voščilnice pa nadvse lepo sestavljene. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Nežno, elegantno, sestavljeno z občutkom. Voščilnice so čudovite. Popolnoma sem navdušena nad njimi.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Helena, to je pa tako čudovito nežno!Kar topim se ...
Oseba Majda sporoča …
Draga Helena, kako lepo in mehko in pomladno je pri tebi! Tvoj potisk, skrivnosten in hkrati močno izstopajoč in tvoj tagec ... te že naprej prosim za dovoljenje, da te posnemam :-)
Čudovita serija izpod čarobnih rok. Hvala za navdih, Majda
Oseba Valerija sporoča …
Kako čudovite in nežne so tvoje voščilnice. Lepo si povezala prve znanilce pomladi v prelepe šopke.
Oseba Maja sporoča …
Prav prijetno pomladno je na tvojem blogu😀 Čudoviti, nežni zvončki😍
Oseba ArtMBR sporoča …
Če pridejo pravi pripomočki v prave roke, nastane nekaj res čudovitega.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Kako čudovito bingljajo...pa čeprav so na vsaki samo trije je izpadel zelo bogat šopek...mogoče tudi zaradi tega, ker si letos pomladi že tako želimo, mati narava nam nagaja... pomlad na vsake toliko časa že ponuja, potem umakne, pa spet ponudi....zvončki pa počasi že bucajo na površje...
Oseba Renata sporoča …
Lepe elegantne, polne beline voščilnice. Tudi jaz bi je bila vesela.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Wauuuu, na tvojih voščilnicah so sledi prefinjenosti in elegance.
Nežne kot pomladanska sapica, ki prebuja te bele cvetke na plan.
Fantastično sestavljene voščilnice
Oseba Hali sporoča …
Čudovita serija, srečna jaz, ki sem jo prejel... hvala <3
Oseba Maja sporoča …
Hvala za to prekrasno voščilnico :) Sem jo pa šele včeraj dobila, ker si jo poslala na stari naslov ;) Hvala :)