Belo-zlate potonike

Nekaj belih cvetov potonike, tu in tam pozlačenih na privzdignjenem okvirju in z ombre notranjostjo, narejeno z distress oxidi. Zlato je tudi emobisran napis.




Želim vam lep miren, deževen petek in krasen vikend.

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Potonike, Vesela pošta, Voščila za vse priložnosti

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca marca

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Čudovite potonike in elegantna voščilnica.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si sestavila voščilnico. Zelo je elegantna.
Oseba Glenna's craft sporoča …
Prelepa!!
Oseba Maja sporoča …
Super barvna kombinacija. Zelo je lepa.
Oseba Martina sporoča …
Tudi tebi prijeten vikend. Voščilnica je čudovita. Belo modra kombinacija me očara.
Oseba Zvonka sporoča …
Zelo nežno in elegantno delujejo potonike v tej barvni kombinaciji, krasna voščilnica.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Z eno besedo, FANTASTIČNA voščilnica!
Oseba moi sporoča …
Zanimiva kombinacija in lepa voščilnica.
Oseba Metuljčica sporoča …
Super si izdelala potonike in tudi ozadje mi je všeč. Nekaj drugačnega in posebnega.
Oseba Martina sporoča …
Kako čudovita rjavo - bela - zlata kombinacija. Kako elegantna lepotička. Me je prav zamikalo k nakupu te šablonice.
Oseba Valentina B sporoča …
Ta pa je prav posebna! Me je čisto očarala in prevzela.
Čudovito elegantna in prekrasna. Hvala ti!♥
Oseba SaraS sporoča …
Odlična barvna kombinacija in postavitev! <3