Slonček s srcem


V teh dneh včasih dobim občutek, da smo sredi računalniške igrice ali apokaliptičnega filma: kogar se dotakneš, ta ...
Vsak se "rešuje" na svoj način. Meni pomaga na novo postavljena vsakodnevna rutina, v kateri sem se že kar dobro znašla. Dih za dihom, korak za korakom, dan za dnem ...

V ta okvir vsakodnevne rutine spada tudi ustvarjanje. Trenutno sem v barvanju enega digitalnega motiva natisnjenega na različne papirje in barvan z različnimi barvicami. In seveda izdelovanje voščilnic za veliko noč, ki bo letos vsekakor drugače praznovana in doživeta.

Tokrat pa je na vrsti voščilnica za rojstni dan nečakinj (dvojčici sta, a sta dobili vsaka svojo enako voščilnico). Tudi rojstni dnevi in ostali osebni prazniki so sedaj drugačni, le v ožjem družinskem krogu. Verjamem, da bodo takšna in drugačna praznovanja sčasoma zopet bolj družabna.



Mir in vse dobro!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Okrašeni pravokotniki, Voščila za vse priložnosti, Pri slonovih, Drevo (Tina za Rayher)

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca marca


Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Prelepa srčna voščilnica. Čudovito si jo sestavila in fantastično pobarvala slončka. Vse dobro!
Oseba *Urška* sporoča …
Naravnost navdušena sem,kako si uporabila negativ drevesa.Naredila si prav ljubko srčno voščilnico.
Oseba Klara sporoča …
Čudovita je! tudi mene je navdušil negativ.
Oseba moi sporoča …
Ljubka je in vse dobro tebi in tvojim.
Oseba Valentina B sporoča …
Tako lepo je spet pokukati k tebi.
Tako ljubeča in srčna voščilnica je nastala.♥
Podarjen nam je čas drug z drugim, našim najbližjim.
Vsekakor bo drugače kot do sedaj. Morda prav zato toliko bolj doživeto.♥
Tudi sama se vsake toliko ustavim in se vprašam, če je vse to res ... A
A vdih za vdihom, korak za korakom in dan za dnem.. In kmalu bo vse vredu. Skupaj, vsak na svojem koncu, z dobrimi in pozitivnimi mislimi.
Vse dobro tebi in tvojim!
Oseba Martina sporoča …
Kako krasna voščilnica. Čudovito pobarvana in sestavljena. Tudi tebi vse dobro.
Oseba Zvonka sporoča …
Zelo lepa voščilnica in super ideja z drevesom.
Bodi dobro, bodi zdrava.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Jaaaaa....tole z drevesom je perfektno!!!!! In ta tvoja belina....vsakič in znova me navdušiš.....Tako sterilne so, hkrati pa pravo bogastvo!!!!
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasna je!
Oseba Metuljčica sporoča …
Čudovito in srčno si ustvarjala. Prelepo. Slonček in ideja z drevesom sta fantastična.
Oseba Janja sporoča …
Oh, kako je lepa ♥. Navdušena sem! Lp
Oseba Tina sporoča …
Hvala ti...tvoj nasvet Dih za dihom, korak za korakom, dan za dnem ... mi je v veliko pomoč. Voščilnica pa čista in nežna...prav pomiri razburkano dušo.
Oseba Hali sporoča …
...JA rutina pomaga..tudi meni, čeprav hodim v službo, a vseeno živim dan za dnem, minuto za minuto. Jogo imamo na daljavo, naša vaditeljica nam je posnela nekaj vaj, da jih lahko izvajamo kdaj hočemo. Znajdemo se..nekako in ja ustvarjalke imamo poseben privilegij, si zaposliti roke in misli. Krasna čestitka, objem.
Oseba SaraS sporoča …
Tako lepa! Tako bela. In ravno zaradi tega barvni detajli tako lepo izstopajo. Čudovito!
In res je... vse se dogaja več ali manj v družinskem krogu. Jaz sem tako zelo vesela, da smo drugi rojstni dan nečakinje uspeli še skupaj praznovati. Vem, da svakovega ne bomo in vse bolj se mi dozdeva, da... ne ne, maja se bomo že lahko dobili. A ne?
Želim ti, da ti rutina dobro dene in da bo nastalo veliko tako lepih in simpatičnih voščilnic. Vse dobro!
Oseba Vladuška sporoča …
Ja, res ne gre drugače kot korak za korakom. Počasi upam, da bomo prišli do cilja. Na voščilnici pa mi je izredno všeč, da si uporabila negativ drevesa in tako srce še bolj pride do izraza. Lepo si pobarvala tudi slona, ki si ga super skombinirala v zgodbo same voščilnice.