Vrtnice brez trnja

Tako nekateri pravijo potonikam. S svojimi velikimi, a hkrati nežnimi cvetovi krasijo vrtove od maja do junija.
Pri meni so zacvetele v modri in rdeči (ki je tudi najpogostejša) barvi.










Prijazen in srčen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Potonike, Voščila in zastavice, Zaokroženi borduri

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca marca

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Z enim cvetom ustvariš bogato voščilnico....Mojstrica beline in micenega dodatka!!!! Prekrasni sta!!!!
Oseba Glenna's craft sporoča …
Prekrasni sta!
Z minimalnimi dodatki belini vedno ustvariš mojstrovino!!
Oseba Tina Z. sporoča …
res, perfekcija, kot vedno!
Oseba Valerija sporoča …
Čudovite potonike so zacvetele pri tebi. Krasni voščilnici.
Oseba Zvonka sporoča …
Krasne voščilnice s potonikami, malo bolj me je nagovorila rdeča.
Oseba Metuljčica sporoča …
Zanimivo, kako mi je v oči padla prva, nežna, v modri. Seveda je tudi druga prava lepotica.
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako lepo cvetijo potonike na tvojih voščilnicah! Obe modri sta čudoviti, rdeča pa me je dobesedno prilepila na ekran. :-) Fantastična je. Krasen rdeč cvet tako lepo izstopa med belimi.
Oseba moi sporoča …
Zanimivo si pustila belo listje in vendar pride vse lepo cvetoče.
Oseba Martina sporoča …
Saj ne vem katera mi je lepša. Kako lepo si uporabila šablonico za motiv in ozadje. Čudoviti obe.
Oseba Majda sporoča …
Pri tebi izgleda na prvi pogled vse tako ... preprosto, nežno, za dušo, v ozadju pa toliko čarobnega dotika!!
Hvala za navdih spet in spet draga Helena!
V prihajajočih, tako posebnih dnevih, pa najdi čas za tebi ljube trenutke, z njimi se naše zdravje krepi.
Objem, Majda
Oseba iris-irena sporoča …
Elegantno lepi!
Oseba Renata sporoča …
Zelo lepi, elegantni. Težko bi se odločila za eno. Ostani zdrava in doma.
Oseba Valentina B sporoča …
Čudovite vrtnice brez trnja. Hvala za to informacijo. Sem prvič slišala.
Tudi meni so zelo ljube, me spomnijo na staro mamo in njen vrt, ki še vedno cveti, tudi ko nje več ni. Tako zelo krhke in nežne delujejo pri tebi v teh zimski modrini. Prav čarobne so v nežni belini, ki jo znaš tako lepo predstaviti.