Zvončki na zahvalnici

Še pred počitniško-dopustniškem odklopom v preteklem tednu sem naredila spodnji zahvalnici, ki sta bili namenjeni v zahvalo gostoma na nekem kulturno-izobraževalnem večeru. Zanjo je tista z zelenimi peclji in zanj z rjavimi.





Prijeten in miren teden!

Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca marca

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Zvončki, Pravokotniki s šivi, Hvala 2, Hura šola

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Tudi pri tebi zvončki!!!! Ne moreš brez njih a ne???? Tistim, ki si na konice dodala malo zlato rjave barve pa spominjajo na naše kronce, ki jih je vse polno na Gorjancih....Krasni zahvalnici.
Oseba Valerija sporoča …
Obe sta čudoviti. Tudi moj pogled so ujele majhne pikice na konicah cvetnih listov. Tak so zvončki še bolj originalni.
Oseba moi sporoča …
Kako lepo si v šopek povila te zvončke.
Oseba iris-irena sporoča …
Kako čudoviti zvončki na voščilnici. Kot pravi.
lp
Oseba Klara sporoča …
Pa naj kdo reče, da rožice niso tudi za moške! Te zvončki na rjavi podlagi so res top!
Oseba oldpunca sporoča …
Helan, čudoviti voščilnici si ustvarila. Krasno si ju sestavila. Zelo so mi všeč pikice, ki si naredila na cvetovih zvončkov. Pri nas tem rožicam rečemo norice. :-)
Oseba Metuljčica sporoča …
Zvončki tako lepo pridejo do izraza na tvojih voščilnicah. Čudovito.
Oseba Janja sporoča …
Obe voščilnici sta čudoviti. Zelo sta mi všeč obe barvni kombinaciji in kako si zvončke spremenila v kronice :). Lp
Oseba Zvonka sporoča …
Čudoviti sta in kdo bi mislil, da imajo zvončki lahko tudi rjava stebla. Jim prav paše.
Oseba Tina sporoča …
Oooo, Helena! Hvala za navdih z rjavii stebli...kako zelo mi je to všeč in tudi sicer sta mi voščilnici prav prekrasni!
Oseba SaraS sporoča …
Obe sta čudoviti, ampak tale v rjavih tonih je pa... Uau! Popolnoma me je navdušila. Sploh, ker si zvončke spremenila v kronice. Super ideja.