Akvarelne potonike

Še vedno ostajam pri potonikah, le da sem tokrat Tinine iz nove pomladne kolekcije zamenjala z starimi, Altenew štampiljkami.
Vse so pobarvane z akvarelnimi svinčnik barvicami, ozadje pa je senčeno s sivimi pasteli in poškropljeno s črno in zlato akvarelno barvo (ideja pa je s te strani).







So za zalogo, ko mine oz. se vsaj deloma ublaži epidemija, saj sem se odločila, da v teh dneh ne bom pošiljala rojstnodnevnih in velikonočnih. Malo iz uvidevnosti do obremenjenih poštarjev, malo pa zato, da z voščili ne bi v tuje domove prišel še virus.

Prijazen pozdrav in doživet veliki teden!

Komentarji

Oseba Metuljčica sporoča …
Tvoje barvanje me vedno znova navduši. Všeč mi je, da si preizkušala potonike v večih barvah, pa tudi postavitev, skratka vsa celota mi je nadvse všeč. Prelepo.
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovite so in to ozadje jim tako zelo pristoji.
Oseba moi sporoča …
Ozadje je res noro dobro, nič čudnega, da ti je bili všeč. In potem te barvite potonike tako lepo pridejo do izraza. Krasne so, sploh vse na kupu.
Oseba Zvonka sporoča …
Čudovite so v vseh barvah.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si pobarvala potonike. Ozadje jim lepo pristoji. Krasna zaloga. Dobro in odgovorno razmišljaš glede pošiljanja po pošti. <3
Oseba Valerija sporoča …
Čudovite so! Prav vse barve jim krasno pristajajo.
Oseba *Urška* sporoča …
Prav v vseh barvah so fantastične.In ta ozadja so čudovita.
Oseba Andreja sporoča …
Kako so čudovite in lepih barv :-)) Krasne voščilnice!
Oseba Ne-Ja sporoča …
WAW - tole je prava umetnina. Fantastične so v vseh barvah!