Odtis na pavs papirju

Po Tinini video delavnici izpred dveh tednov sem naredila tri voščilnice. Tina, hvala za vse ideje, nova znanja in osvežitev starih!

Prvo voščilnico sem embosirala z belim prahom in pobarvala s polychromos barvicami. Pri motivu sem spodaj v desnem kotu naredila podaljšek z majhnim cvetom in vejico. Črke voščila so izrezane, na spodnji strani podložene (prav tako s črkami) s kapa ploščo in zalepljene na osnovo.




Pri tej sem uporabila zlat embosing prah, motiv pa pobarvala z barvnimi blazinicami Tsuikineko Brilliance. Voščilo in obroba pod osnovo sta iz zlatega papirja.



Zadnji motiv je odtisnjen s črno blazinico ter posut z brezbarvnim embosing prahom, pobarvan c Copic markerji.



Prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
Najlepši par: Čestitke s cvetjem, Kvadrati s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi, Vesela pošta
Scrapping Cottage: Nested Stitched eyelet circle set

***
Izzivi:
- Najlepši par: galerija meseca aprila in Ostani doma

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Čudovite so! Pavs papir res naredi nežne voščilnice...
Oseba Zvonka sporoča …
Tudi sam se že nekaj časa spravljam odtisniti na pavs papir...
Vse tri so zelo lepe, toda prva, ta me je res navdušila, top je.
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako zelo lepe in nežne so vse tri! Ampak prva pa mi je ukradla srce. Tako zelo posebna je z dodanim cvetom in v modri barvi, da je veselje.
Oseba Valerija sporoča …
Vse so čudovite. Zelo lepo si jih pobarvala in sestavila.
Oseba Metuljčica sporoča …
Joj kako lepo. Ob tvojih voščilnicah ta štampiljka in izrez dobijo en tak čudovit pridih - kaj vse se da izdelati če si mojstrica!
Oseba Tina sporoča …
O, helena...kako sem ponosna, da sem bila v navdih. Voščilnice so pa tako zelo, zelo lepe in tako zelo, zelo tvoje..polne miline...