Ostajam doma ...

Po krščanski tradiciji se na velikonočni ponedeljek gre v Emavs, ko obiščemo sorodnike in prijatelje ter z njimi delimo velikonočne dobrote. Tudi letos lahko gremo k njim in tistim, ki potrebujejo "prinesemo" lepo in spodbudno besedo ali kakšno drugo pomoč na daljavo.
Sicer pa ostajam doma, kakor tudi vse moje letošnje velikonočne voščilnice ter že kar nekaj rojstnodnevnih. Iz obzirnosti do preobremenjenih poštarjev in do prejemnikov, da jim v njihove domove ne bi zraven voščila poslala še kaj drugega, nevidnega in nezaželenega.


Tinino digitalno štampiljko sem pobarvala z akvarelnimi in suhimi barvicami.



Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Čudovito si tole pobarvala...tudi barve so TOP. Moram pa še nekaj dodat...sem že zadnjič opazila, da si spremenila pričesko....a smo se midve zmenile????? Po novem smo obe dolgolaske!!!! Prav paše ti!!!! Pozdrav v tvoj konec!!!
Oseba Helena sporoča …
Hihi, Mojca. Z dolgimi sem že dve leti in je bil čas, da menjam fotografijo. Sedaj si na vrsti še ti. 😉 Hvala za "obisk".
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako zelo lepo si pobarvala motiv...senca v nežni rožnati barvi mi je tako zelo všeč. Prekrasno...
Oseba Metuljčica sporoča …
Tvoje čudovito barvanje me vedno znova in znova navduši. Pa še tako lepo sončno paleto barv si izbrala. Prekrasna voščilnica. Tudi frizurca ti paše. Počasi bomo vse dolgolaske......
Oseba oldpunca sporoča …
Kako čudovito si pobarvala digi! Vsakič, ko vidim tvoje barvanje, me prime, da bi svoje diletantske poskuse nekam skrila. :-)
Oseba iris-irena sporoča …
Čudovito! Res krasno izdelano!
lp
Oseba Valerija sporoča …
Kako čudovito si pobarvala digi in sestavila krasno voščilnico.