Ko me inspirira #77 - Preprosta voščilnica z osrednjim motivom v zgornjem delu

Za majski izziv je Vladko in Tino navdihnila Irenina zanimiva in čudovita voščilnica z motivom v zgornjem delu.

Tako kot Tina, sem za osrednji motiv uporabila medvedka, pravzaprav dva. Ozadje je narejeno s plastično šablono, belim lesnim kitom in suhimi pasteli. Medvedka sta pobarvana z akvarelnimi svinčnik barvicami.



Prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Mali medvedki, okrašeni pravokotniki
- Memory Box: Wowen Basket
- Clarity Stencils: Brick Wall

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca maja
- Ko me inspirira #77


Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Koliko zanimivih objav je na Tinino in Vladkino temo...ampak tale z medvedki mi je pa zmagovalna....vse se nekako trudimo z rožami...ti pa s temi prikupnimi medvedki....top je!!!!
Oseba Janja sporoča …
Medvedka sta res dobra izbira. Voščilnica je prikupna in lepo izdelana. Lp
Oseba Tina sporoča …
Kako mi je ljubka...čisto vrhunska mi je tvoja interpretacija izziva!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Se podpišem kar pod Tinin komentar - vrhunsko in takooo cart :)!
Oseba oldpunca sporoča …
Kako je pa to ljubka in lepa voščilnica! Tvoja medvedka sta me čisto raznežila. Opečnati zid je vrhunsko izdelan. Krasno si sestavila vse elemente.
Oseba Zvonka sporoča …
Zelo mi je všeč tvoja voščlnica s tema ljubkima medvedkoma.
Oseba Vladuška sporoča …
Tako zelo ljubka sta ta dva medvedka in lepo si skombinirala vse skupaj ter obdelala ozadje.
Oseba Valerija sporoča …
Kako prikupna medvedka in čudovita voščilnica.
Oseba helena sporoča …
Ljubka medvedka. Meni se zdita kot iz slikanice. Krasno.
Oseba Majda sporoča …
Ooooo, tudi pri tebi so na obisku igrivi medvedki in še zid si pozidala kot jaz :-) Najbolje, da se enkrat dobiva in kaj skupaj ustvariva, saj že na daljavo posegava po istih pripomočkih, tako zelo dobro nama gre, kako bi bilo šele z ramo ob rami :-)
Čudovite mojstrovine so na ogled pri tebi, v tvoji galeriji se mi vedno odpočijejo oči in zaigra duša - hvala ti.
Sem pa tudi sama, kot praviš tudi ti, na tesnem času s komentarji - a vedi, da prihajam redno :-)
Lepo, lepo bodi, Majda