Motiv v zgornjem delu voščilnice

Za Tinin in Vladkin izziv Ko me inspirira sem naredila še dve preprosti voščilnici z motivom v zgornjem delu.

Obe voščilnici poleg postavitve motiva zgoraj, povezuje tudi kraft papir in belo embosiranje.









Prijeten dan lep prihajajoči vikend!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Čestitke s cvetjem, Vse najboljše 4, Pravokotniki s šivi, Romantično sporočilo
- Hero Arts: Old letter writting


Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca maja
Ko me inspirira #77

Komentarji

Oseba Tina sporoča …
Kako lepo, da si ponovno z nama! Tako zelo sta mi lepi. Navdušila si me z modrim senčenjem na kraft papirju in s brezčasnim motivom peresa in vejice.
Oseba Tina Z. sporoča …
Pravi mojstrovini, sploh v tej zahtevni postavitvi.
Oseba oldpunca sporoča …
Ostajam brez besed in z odprtimi usti. Čudoviti sta. Prva me je pa čisto očarala in začarala.
Oseba Metuljčica sporoča …
Prelepo, tudi jaz mislim nate. Krasno si zadostila izzivu in čudovito ustvarjala v modri, beli in kraft kombinaciji.
Oseba Maja sporoča …
Prelepi sta obe voščilnici. Kljub temu, da je poln le zgornji del, sta popolni.
Oseba Glenna's craft sporoča …
Prelepi, čudoviti voščilnici...preprosto UAU!!
Oseba Valerija sporoča …
Krasni sta. Obe!
Oseba Vladuška sporoča …
Čudoviti sta obe. Krasno si izkoristila zgornji del prostora obeh voščilnic.
Oseba helena sporoča …
Saj ne vem katera mi je bolj všeč. Sploh se ne morem odločit, ker sta obe kulski. Nežno, elegantno in prefinjeno. Super.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Sploh ne vem kje naj začnem - si me popolnoma začarala, sploh s prvo v mojih barvah. Obvladaš združevanje nežnosti in elegance :). moj poklon!
Oseba Majda sporoča …
In tile dve tvoji Helena - moj poklon, čista ustvarjalna poezija.
Moj poklon, Majda