Bralni užitki

“Branje je znižana vozovnica do kamorkoli.”  – Mary Schmich


Zgornja misel se je izkazala še kako zares v času epidemije, ko so nam bila bolj ali manj onemogočena potovanja in izleti. Ker sem velika zapečkarica, mi je bil ta čas pisan na kožo :)

Ko je zmanjkalo knjig iz knjižnice, sem prvič posegla po e-knjigah in ugotovila, da bo moja naslednja malo večja naložba nakup bralnika. Tokrat so bile in so še e-knjige kar na tablici. Kljub praktičnosti e-knjig, pa mislim, da bo ostala ljubezen do tiskanih :)

Zaradi užitkov pri branju sem tudi v ustvarjanju posegla po motivu, povezanem s knjigami. Digi odtise Enjoy the spring sem pobarvala z različnimi vrstami barvic in jih sestavila v preproste voščilnice.













Prijeten dan in prijazen pozdrav!

 ****


Vsem, ki ste poslale čudovite voščilnice ob mojem rojstnem dnevu:






Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito si pobarvala motive in branje je res velik užitek. Ko enkrat preizkusiš branje e-knjig res ugotovis, da je precej praktično. Vsekakor priporočam e-bralnik, da boš lažje brala tudi zunaj. In meni je super, ker si lahko nastavljam svetlobo in berem v postelji brez dodatne luči.
Oseba Tina Z. sporoča …
Prekrasne so vse po vrsti tvoje bralke in perfektne za nas, knjižne molje. Meni so elektronske knjige eden najboljših izumov, kjerkoli in kadarkoli lahko beremo, super je. Jaz tudi še nimam bralnika, sem srečna že s telefonom in tablico ali prenosnikom.
Oseba oldpunca sporoča …
Tako približno zgleda, ko jaz sedim na vrtu s knjigo in mi je čisto vseeno, kaj se dogaja okoli mene. :-) Fantastično si pobarvala motive. V vseh barvah so voščilnice čudovite.
E-bralnik je čisto drugačna izkušnja branja. Meni najbolj od vsega odgovarja ekran, ker ima videz papirja. Ne blešči se na soncu, v mraku si osvetliš... vse štima. :-) V času korone so jim v Beletrini popravili ceno navzdol. :-)
Oseba Glenna's craft sporoča …
UAU! Čudovite, od prve do zadnje!
Jaz pa moram reči, da ostajam zvesta knjigam v 'papirnati obliki'. Posledično je doma nastala že prava mala knjigarna/ knjižnica ;)
Oseba Valerija sporoča …
Čudovit motiv in prekrasne voščilnice. Prav vse po vrsti!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tvoje bralke so čudovite. Jaz ostajam zvesta tiskanim knjigam - računalnika oz takih in drugačnih ekranov je že v službi preveč. Čeprav pa verjamem, da je to praktično :).