Darilna škatlica/torbica

Izdelave darilnih škatlic ali kaj drugega papirnatega v 3D obliki se lotim bolj poredko, saj vem, da je težava s shranjevanjem teh izdelkov. No, tu in tam le naredim kakšno. 

Navodila sem našla tukaj

Za prvo stran in preklop sem uporabila Tinine štampiljke Čestitke s cvetjem. Odtis sem naredila z zlatim embosing prahom in motiv pobarvala z rjavimi akvarelnimi barvicami. Zaradi te barvne kombinacije jo lahko prijavim v Tinin in Vladkin zlato-rjavi izziv.




Hvala za postanek in želim prijeten dan!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Čestitke s cvetjem

***
Izziv:
- Ko me inspirira #78 - Barvni izziv

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito torbico si izdelala. Krasno si jo okrasila. Vzorec mi deluje čisto japonsko. :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovita je. Tako zelo lepo si pobarvala cvetove in ta barvna komninacija jo naredi nežno in elegantno hkrati.
Oseba Tina sporoča …
Oooo Helena, kako zelo lepa je tvoja torbica! In zlato embosiranje ter rjave rože...kakšna popolna kombinacija, na katero ne bi nikoli pomislila!!!
Oseba Valerija sporoča …
Čudovita je! Všeč mi je oblika in krasne nežne barve!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tvoja torbica je čarobno elegantna. Si nebi mislila, da rjava lahko deluje tako nežno :). Všeč mi je tudi konstrukcija torbice.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Oseba Hali sporoča …
Krasna je!