Ko me inspirira #78 - zlata in rjava/natur

Tino in Vladko je v tem mesecu za njun izziv navdihnila Natašina voščilnica v rjavo-zlatih odtenkih. 

Tako kot Nataša in Vladka sem še sama za osnovo uporabila eko karton. Zlate packe na bel del sem naredila tako kot tukaj prikaže Jennifer.

Tinina peresa so izrezana iz treh različnih papirjev. Na rjavo pero sem z belo blazinico odtisnila pisavo, belo pa suho embosirala. 




Topel pozdrav in krasen dan!


***
Pripomočki:
- Najlepši par: Romantično sporočilo, Vse najboljše 4,

***
Izziv:


Komentarji

Oseba Tina sporoča …
Helena, kako zelo je mila in nežna. Šopek peres, povezan z vrvico in gumbom mi je tako zelo všeč!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ti detajli z vrvico in gumbom res naredijo tisto pikico na i prekrasni in dodelani voščilnici.
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovita voščilnica. Navdušena sem nad motivom peres. Krasno si jih povezala z gumbom in vrvico.
Oseba Valerija sporoča …
Uau, kako je čudovita. Super si povezala peresa. Zelo mi je všeč!
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovito si se poigrala s peresi in kot piko na i dodala še gumb in vrvico. Elegantna in zelo lepa voščilnica.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Super si dodelala peresa in jih postavila kot osrednji motiv :).