Mali fotograf

 Čas od 15. marca do začetka septembra je bil zaradi čakanja na delo in koriščenja dopusta zame kot predokus penzije :) Res je, kar pravijo, da upokojenci nimajo časa. No, v bistvu je, le da ga zapolniš z drugimi stvarmi in dejavnostmi kot prej. 

Moja zadnja objava je malce namigovala, kako si bom oz. sem si krajšala prosti čas, sedanja pa "pove", kaj je bilo zraven kot obvezna in dobrodošla oprema. 

Digitalni odtis sem natisnila s slabšim tiskalnikom, zato sem imela težave pri barvanju - marsikje se je nekoliko razmazalo.




Sedaj, ko je moje službeno življenje zopet v ustaljenih tirnicah, pa si bom vzela čas za obisk vaših blogov, ki sem jih v teh mesecih res zanemarila.

Prijazen pozdrav!



Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Vau, čudovita voščilnica in dobrodošla nazaj, krasno bo zopet obiskovati tvoj blog.
Oseba Valerija sporoča …
Krasna voščilnica. Obožujem LOTV motive in ti si ga čudovito pobarvala in sestavila v prelepo voščilnico.
Oseba oldpunca sporoča …
Zdi se mi, da si pripravništvo za penzijo izdelala z desetko. :-)) Dobrodošla nazaj na blogu in hvala za tole čudovito voščilnico. Motiv je zelo lep in tudi zelo lepo pobarvan.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Lepo je zopet priti k tebi na obisk :). Vščeč mi je barvanje in prav nič ne škodi efektu slabši tisk, saj si tako postarala sliko in dobila lepšo globino :).
Oseba moi sporoča …
O, ta problem poznam, samo si mojstrsko prikrila nadlogo in zgleda vse narejeno zanalašč :D
Oseba Valentina B sporoča …
Dobrodošla nazaj, Helena. Mislim, da nam je epidemija odnesla marsikakšno prosto uro za ustvarjanje in pisanje bloga. Tudi sama se veselim ponovnega ustvarjanja in obiskovanja blogov. Veselim se znova obiskvati tvoj blog.
Zelo simpatična voščilnica za fotografa je nastala. Motivi LOTV so mi zelo ljubi. Fotografija tudi mene vedno bolj navdušuje. Barvanje natisnjenih motivov tudi mene vedno jezik, ampak ti si to fantastično opravila. Prav umetniški videz ima.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Se mi prav fajn zdi, da nisem edina, ki je zanemarila....mmmmm marsikaj...veliko mislim na naša srečanja in jaaaa pogrešam jih. In če to reče "naša", da pogreša, da se spoka iz hiše v "svet", potem je res nekaj hudo narobe!!!! Omenjaš penzijo....takale smrklja že misli na penzijon!!!!!?????? Privajaš se lahko ampak tako kmalu pa še ne bo prišla (če jo bomo kdaj dočakali?).....Smo pa vsaj zvedeli, s kom se boš ukvarjala,ko ne boš več v službi...lep hobi bo in tale fantek je čisti dokaz, da si ustvarjalno in fotografsko zrela, da lahko opravljaš funkcijo penzijonista!!!!!
Oseba Hali sporoča …
Ja, nimaš kaj, letošnje leto je čisto nekaj posebnega. Tudi jaz sem padla iz ustaljenih tirov, dala prednost drugim stvarem, življenskim odločitvam... Konec leta se bliža in s tem , upam, tudi počasi nazaj v neke ustaljene tirnice, edino ustvarjala sem pa skozi, le za objave in sprehod po blogih je zmanjkalo...mhmhm kaj naj rečem, energije, skoraj raje, kot da rečem čas.
Krasen, nostalgičen je tvoj fotograf <3