Prva domača naloga v Mali šoli prazničnega ustvarjanja

Ojej! Za nami je že skoraj en mesec ustvarjalnega pouka v Mali šoli prazničnega ustvarjanja, meni pa je šele sedaj uspelo pokazati domačo nalogo prve šolske ure. V pravi šoli bi učiteljici Tina in Vladka že tečnarili in klicali starše :), tukaj pa vem, da bosta pogledali skozi prste, če nismo redni pri oddaji domačih nalog ali pa jih naredimo malo po svoje.

1. Doma izdelana embosirna srajčka




Prijazen pozdrav in prijeten dan!


*****

Pripomočki:

- Najlepši par: Srčna snežinka, Božično zelenje 2, Čez hribe in doline, Vesela pošta, Okrašeni pravokotniki

- Scrapping Cottage: Peeker Snowmen

***

Izzivi:

- Najlepši par: Celotna pomladna kolekcija, galerija november, MŠPU

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Sem te pogrešala in sem prav vesela, da si se vrnila z dvemi lepoticami...uh in prva v rjavi barvi mi je ukradla srce...
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako sem te vesela :-D!!! Dobrodošla in hvala za dve tako zelooo lepi voščilnici. Ozadja so mi krasna...tisto s snežinkami si pa še tako lepo osenčila...
Oseba Ne-Ja sporoča …
Kako krasna ozadja si naredila in ja prva v antur odtenkih poboža srce, snežaki pa ga navihano spodbudijo ;).
Oseba Valerija sporoča …
Kako čudoviti sta obe. Ozadji sta krasni!
Oseba moi sporoča …
Obe sta luškani.
Oseba Vladuška sporoča …
Vse šteje in midve s Tino sva navdušeni prav nad vsakim prispevkom. Tvoja dva sta čudovita.