Tretja in četrta domača naloga: en motiv, dve voščilnici + interaktivna voščilnica

 Z domačimi nalogami počasi capljam za svojimi sošolkami :) Danes sta na vrsti tretja in četrta.


3. En motiv in dve voščilnici - učiteljica Vladka.

Pri prvi sem ozadje naredila približno tako kot je pokazala Mimi


Za drugo pa sem šla po navodila h Kristini


Za obe voščilnici sem uporabila Tinin avtomobil (štampiljke Na poti),  za drugo sem štampiljko odtisnila na osnovo  z Old paper Distress blazinico. 

4) Interaktivna voščilnica




Miren deževen dan!


***

Izzivi:

1. mala šola Najlepši par - 3. in 4. naloga

2. galerija november 2020

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo si pobarvala motive. Še posebej pa si me navdušila z ozadjem noči na prvi voščilnici. Zelo lepo.
Oseba Tina Z. sporoča …
Vau, kakšne voščilnice, prekrasne!
Oseba moi sporoča …
Tudi mene je navdušilo prvo ozadje. Tako elegantno zgleda.
Si pa danes že druga, ki je pripisala nalogo En motiv-dve voščilnici učiteljici Tini. Saj ni nič hudega, samo ne vem kaj vaju je z Mojco tako zmedlo :D
Oseba Helena sporoča …
Martina, hvala za opozorilo. Sem takoj popravila. Res je, da sem glede vrstnega reda domačih nalog prepisala od Mojce in zato naredila napako :)
Oseba Tina sporoča …
Kako sem navdušena nad avtkom na prekrasnih ozadjih...prav čarobni voščilnici sta. Pa medvedek, ki se dvogne je tako zelo lepo pobarvan.
Oseba Majda sporoča …
Helena, tvoje barvanje!!! Vedno znova me očaraš in spodbudiš, da še sama poskusim.
Hvala za čaroben dotik v moj današnji dan, Majda