Še zadnje domače naloge

 Z veliko zamudo mi je le uspelo narediti še zadnje domače naloge v letošnji Mali šoli prazničnega ustvarjanja. 

7. Kreativna uporaba izrezov osnovnih oblik (Vladka)



Pripomočki: 

- Najlepši par: Kvadrati s šivi, krogi s šivi, Dodatek: voščila in zastavica, Božična zvezda

8. Polarni sij (Tina)


Pripomočki: 

- Scrapping Cottage - Winter wonderland deer

- Inkadinkado: Woodland wonderland


9. Interaktivna voščilnica (Vladka)



Pripomočki:

- Najlepši par: Krogi s šivi, Kvadrati s šivi, Mini prazniki, Čez hribe in doline

- Scrapping Cottage: Horse and sleigh, Snowy tree


10. Srce na lesenih deskah (Tina)

Pri tej sem si dala malo ustvarjalne svobode in sem srčke obesila na božično smrečico. 



Pripomočki:

- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, srčki so z Rayherjeve šablone Drevo (oblikovala Tina)

- Scrapping Cottage: Snowy tree, Classic arched window

 - Tim Holtz: 3D Lumber

***

Izziv:

- Najlepši par: galerija meseca decembra


Prijazen pozdrav!




Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Tole pa je za čisto petico...in ne mislim s tem samo izdelke, ki so dovršeni kot vedno....pogled pa je ostal na smrekici s srčki WAW, polarni sij....še en WAW.....ampak tudi na dokončanje nalog, čeprav se je šola že zaključila....Hvala tudi za tvoje krasne želje in ....naj se uresničijo...pri meni, pri tebi, pri VSEH!!!!!!
Oseba Metuljčica sporoča …
Kako čudovita praznična objava. Voščilnice pa ena lepša od druge. Všeč so mi tvoje srebrne božične zvezde, pa srčki, čudovita ozadja in seveda tvoja natančnost pri izdelovanju voščilnic.
Oseba Valerija sporoča …
Kako lepo si dokončala domače naloge in nastale so prekrasne praznične voščilnice.