Hitro okrevaj

 V tem času, ko so fizični stiki omejeni, lahko pot do drugega in izraz sočutja pokažemo na drugačen način. Tudi s kakšno "voščilnico" tistim, ki so bolni, pa jih v živo ne moremo objeti. Lahko najdemo nov način in novo pot, kako priti do drugega in mu pokazati, da niso sami in mislimo (molimo) zanje. 



Ozadje je narejeno v smooshing tehniki z bisernimi akvarelnimi barvicami. Skodelica je od Najlepšega para, mucka iz tega kompleta šablon, štampiljka pa Vladkina

***

Nisem tip za novoletne zaobljube, ker vem, kako hitro nas minejo :) Za to leto pa si želim in trudim, da bi vsak dan napisala vsaj kakšno besedo ali misel v kaligrafski (Copperplate ali Gotiki Bastarda) pisavi. Zankrat me še drži in upam, da bodo sčasoma črke lepše in tudi vijugice bolj enakomerne. 


Prijazen pozdrav!

***

Izziv: Najlepši par - galerija meseca januarja



Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
Preskočim na zadnji konec - WAW za tele črke in ovoje in ... všečkam na polno. Se pa strinajm s "cartanjem" na daljavo, če že ne gre v živo. Ideja s skodelico ki potuje in razkrije misle pa je svetovna :)!
Oseba ArtMBR sporoča …
Mene si s šalčko kupila. Take želje bi si še zdrav človek želel prejeti v nabiralnik. Glede pisave, pa me grize že dlje časa, ali sama pišeš želje v voščilnice. Ker enostavno ne morem ugotoviti ali je ročno delo ali ne. Govorim o voščilnici, ki sem jo prejela.
Oseba oldpunca sporoča …
Naj novoletna zaobljuba drži celo leto. :-) In pokaži nam še več misli, zapisanih v krasni pisavi.
Čudovito si sestavila interaktivno voščilnico. Všeč mi je skriti napis.
Oseba Helena sporoča …
Magda, voščila za voščilnice napišem na roko, nato pa s fotokopirnim strojem pomanjšam in natisnem :)
Sicer pa hvala vsem za spodbudne in lepe komentarje!
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem prav vesela, da vztrajaš in pišeš. Več kot dobro ti gre, meni je že zdaj čudovito napisano. Ravno tako pa je čudovita tudi tvoja voščilnica.
Oseba moi sporoča …
Lepo si pocrkljala nekoga, ki trenutno rabi čas za okrevanje.
Naj te volja po pisanju drži še naprej. Krasno ti gre.
Oseba Renata sporoča …
Lepa interaktivna voščilnica. Šalčka lepo zakrije napis. Pisava pa, KAPO DOL.
Oseba Goga sporoča …
Kakšne lepote se skrivajo pri tebi. Premalokrat me pot zanese v tvoj kotiček. Voščilnica na poteg je krasna. Pa pisava, o ja. Vsako leto si obljubim, da bom bolj pridno vadila. Nekje do pomladi mi kar gre, potem pa....