Potonike

Z blogom zadnje čase nimava najboljšega odnosa. Pa ne le z mojim, tudi tisti, ki so bili v preteklosti redno na dnevnem redu, da jih pregledam in objave komentiram, so nekoliko na stranskem tiru. Upam, da kmalu pridejo na "glavno postajo"

Medtem ko nestrpno pričakujem (tako kot verjetno še marsikatera ustvarjalka) novo Tinino kolekcijo šablon in štampiljk, še voščilnica s potonikami, narejena za mamin rojstni dan. 



Prijazen pozdrav in prijeten dan.


***

Najlepši par - galerija meseca januarja

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Uau, kako čudovita je, mi je všeč rumena barva, čeprav jo sama redko uporabim...
Oseba Glenna's craft sporoča …
Redkejše pojavljanje na blogu, a vseeno VSAKOKRAT "bum". Čudovita voščilnica, krasna kombinacija
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Fantastično voščilnico si sestavila za mami. Tople barve so ji zagotovo dodatno ogrele srce.
Tudi moj blog je kar nekaj časa sameval :) Zdaj pa počasi pripravljam na prihod Tininih novosti :))
Želim ti lep in ustvarjalen dan.
Danica
Oseba Renata sporoča …
Krasna voščilnica. Dala si mi super idejo za mamin rojstni dan.
Oseba Goga sporoča …
Kako je lepa, tudi jaz sem se med čakanjem na novosti lotila starejših Tininih šablonic. Pokažem ob priliki, sem prihranila voščilnico za izziv.
Oseba moi sporoča …
O, poznam to, pa nič hudega, če si vzameš malo časa (stran od blogov).
Lepo voščilnico si naredila mami.