Pokrajina in rumene potonike

 Pri današnji objavi združujem dve voščilnici, čeprav sta motiva povsem različna. Obe namreč ostajata v eni družini: prva je za mojega dragega, ki je pred dnevi praznoval. Druga pa za njegovo sestro, ki danes praznuje rojstni dan. 

Sceno sem naredila s plastičnima šablonama (Mountain Scene in Cloud Scene) , distress inki in pastelnimi kredami. Napis je nov od Najlepšega para. Prav tako osnova



Za drugo voščilnico pa sem uporabila samo šablone Najlepšega para (Amerikanka, Potonike, Kvadrati s šivi, in Veliko sreče.



Prijazen pozdrav!


***

Izziv: galerija meseca februarja pri Najlepšem paru

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Na prvi sem skoraj oči vrgla ven...rožice itak obvladaš do potankosti ampak te mogočne gore...saj so kot prave....čudovito!!!!
Oseba Klara sporoča …
Te gore so res top! Na drugi mi je pa všeč, kako si 'razbila' amerikanko na tri manjše dele in res lepo izgleda!
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi mene so prevzele te čudovite gore, sem pa prav tako navdušena nad tvojimi potonikami. Obe sta nekaj posebnega.
Oseba moi sporoča …
Obe sta čudoviti. Gore res kot prave in krasne sončne potonike. Všeč mi je tudi kako si spodaj zaključila z dodatnim izrezom.