Miks voščilnic

 Z objavami mi trenutno nikakor ne gre, zato bom voščilnice, nastale v zadnjih mesecih, tja od poletja dalje, združila kar v eni.

Vse se začne z rojstvom in dobrodošlico novemu članu družine:



***

Pripomočki: Najlepši par (Kvadrati s šivi, Okrašeni pravokotniki, Medvedja prijatelja, Copatek, Metulji in zvezde)

***

V otroških letih sta za mlade kristjane pomembna dva dogodka: prvo sveto obhajilo in ob vstopu v mladostniško dobo sveta birma:



***

Pripomočki: Najlepši par (Pravokotniki s šivi, Okrašeni pravokotniki, Kreativni ovali, Igrajmo se s punčkami, Goloba, Vabilo)

***

V osnovni šoli se učenci radi zahvalijo svojim učiteljem s kakšnim drobnim darilom in zahvalnico:



***

Pripomočki: Najlepši par (Hura, šola, Okrašeni pravokotniki, Hvala na vrvici, Mini embalaža)

***

Sledi cela vrsta rojstnih dni, vse tja do Abrahama in še dlje:

1) Vladka, hvala za idejo, kje iskati navdih za Tinino šablono obroč s štikanjem :)


2)
Pripomočki: Sizzix (Fades botanical), Najlepši par (Voščila za vse priložnosti, Jagode)


3) Pripomočki: Najlepši par (Okrašeni pravokotniki, Magnolije, Za posebno osebo)


4) Pripomočki: Najlepši par (Kreativni ovali, Srčni metulji)


5) Pripomočki: Najlepši par (Vesela pošta, Lavanda), Scrapping Cottage (Butterfly Kayla)



6) Pripomočki: Najlepši par (Vesela pošta), Scrapping Cottage (Pelican)


7) Pripomočki: Najlepši par (Pravokotniki s šivi, Male ptice, Božična zvezda, Pomladni venček), Scrapping Cottage(Cardinals & Birdhouse)


8) Pripomočki: Najlepši par (Krogi s šivi, Obroč za štikanje, Kreativni ptici), Sizzix (Lumber)


9) Pripomočki: Najlepši par (Kreativni ptici, Obroč za štikanje, Kvadrati s šivi, Sneg)


10) Vladkin navdih :) 
Pripomočki: Najlepši par (Romantično sporočilo, Cvetoči božič), 


11) Za navdih sta mi bili Janjini voščilnici.

Pripomočki: Najlepši par (Valoviti pravokotniki s šivi, Magnolije, Obroč za štikanje, Hvala)


In za zaključek še voščilnica ob zlati poroki-

Pripomočki: Najlepši par (Okrašeni pravokotniki, Vinska trta), misel pa je Vladkina


Prijazen pozdrav in krasen dan!

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Ja, to z objavami mi je dobro znano. Se mi zdi, da je čedalje težje :)) Si pa nam pokazala res lep kup raznolikih in krasnih voščilnic. Me veseli, da sem posredno sodelovala :)))
Oseba Valerija sporoča …
Uau, prekrasne so... Ena lepša od druge. Res si bila pridna!
Oseba ArtMBR sporoča …
Helena, danes sem si ob kavici vzela užitek in obiskala tvoj blog. Že tale objava je tak zalogaj, da zaleže za nekaj dni. Pa tudi vse ostale tvije mojstrovine. Všeč mi je tvoj slog še pa še. lepo ustvarjaj še naprej.