Voščilnice "amerikanke" s potonikami

 Ta vikend sem ustvarjala s Tininimi šablonami "Potonike". Močno upam, da bodo v kateri od njenih prihodnjih kolekcij še podobne šablone, s katerimi lahko narediš takšno dvoplastno cvetje, pa morebiti še zelenje :) 

Osnovo sem popackala v smooshing tehniki z barvo, ki se ujema s cvetjem in večjo barvno osnovo, ter dodatno poškropila z zlato barvo.  Pod cvetje in zelenje sem nalepila trakove rjavih barv. 






Prijazen pozdrav in lep dan!

***

Izziv: Najlepši par: galerija meseca aprila in Poletna kolekcija

Komentarji

Oseba Renata sporoča …
Oooo, odločit se za eno, ni šans. Vsaka barvna paleta, je razred zase. Super si kombinirala starejše in nove šablone. Sedi 10.
Oseba Tina Z. sporoča …
Vau, kako so čudovite v vseh barvah.
In ja, si želim enako, te slojevite šablone so zakon.
Oseba Metuljčica sporoča …
Sem jih občudovala že na FB. Uporabila si čudovite barvne kombinacije, carica si. Hvala za prelep cvetlični razcvet.
Oseba Hali sporoča …
Prekrasna kolekcija!
Oseba Tina sporoča …
Oooo kako so krasne...barvne kombinacije so tako izjemno lepe, da so prava paša za oči. Hvala za namig, sem vesela, da ti je večplastno cvetje všeč.
Oseba Janja sporoča …
Prekrasne barvne kombinacije si izbrala. Všeč mi je tudi postavitev. Lp
Oseba Erika Jerlah sporoča …
Lepa serija voščilnic. Lepe barve ste izbrali. Lp, Erika
Oseba Ne-Ja sporoča …
Noro, ma res noro všečne so mi te tvoje potonike na amerikanki in ja, se strinjam glede šablon-kaj podobnega še "pottebujemo" ��!