Mak in pšenica v kanglici

 Čas je že bil, da prekinem skoraj enomesečno sušo na moje blogu. Po zadnjih potonikah so končno zacveteli še maki. Ker voščilnica je namenjena za zlato poroko, sem nabrala pet makovih cvetov, jih zlato "osenčila" (idejo sem dobila pri Darji, le da jih je ona osenčila s črno) in razporedila v kanglico za zalivanje (tako kot sem videla pri Mavrični ribici).



***

Prisrčna hvala vsem za rojstnodnevne voščilnice. Nameravala sem se zahvaliti vsaki posebej, potem pa prišlo "nekaj vmes", zato le skupna srčna zahvala!

***

Izziv: Najlepši par - galerija meseca junija

***

Pripomočki:

- Najlepši par: Mak, Marjetice, Valoviti pravokotniki, Pravokotniki s šivi

- Scrapping Cottage: Wheat Stalks

Komentarji

Oseba moi sporoča …
Lepa viščilnica za tako pomembno obletnico.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Lepšega šopka si ne bi morala omisliti za tako visoko obletnico.
Prečudovita voščilnica 🥰