Mala šola prazničnega ustvarjanja 9 - 5: Bleščice, vrvica in srce

 Pred prazniki mi je uspelo narediti še zadnjo nalogo tega tedna, voščilnico z bleščečo božično zvezdo, pod njo je vrvica in dodan napis, kjer je o v obliki srčka. Napis je Tinin še iz časov, ko Najlepšega para še ni bilo :)






Prijazen pozdrav in mirne praznike.

***

Pripomočki: Najlepši par (okrašeni pravokotniki in napis); Heartfelt Creations (Small Festive Poinsettia)

***

Izziv: Najlepši par:  oktobrska galerijaMŠPU 

Komentarji

Oseba ArtMBR sporoča …
kaj se vse ti ne spomniš, da ustvariš tako unikatno voščilnico. Všeč mi je celotna postavitev in barva bleščic božične zvezde.Srček, ki se skriva v napisu je pa tudi izviren.
Oseba moi sporoča …
Res super izvedba naloge.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Tudi mene vedno znova osupneš s svojimi idejami. Fantastično narejena domača naloga.
Oseba Tina sporoča …
Joj, tvoja krans avoščilnica me je prav katapultirala v preteklost....res je izjemno .epa in ideja s srcem je vrhunska :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovita elegantno-praznična voščilnica.