Prva zimska (božično-novoletna)

 Anže me je s svojo krasno voščilnico spodbudil, da sem že začela (zame je to zelo, zelo hitro :)) z izdelovanjem prazničnih voščilnic. Navdihnila me je njegova postavitev, le da sem na svoji uporabila tehniko maskiranja. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami, sneg pa dodan z Uni-Ball Signo White. Končno sem našla bel marker, ki mi je všeč (kupljen v Muellerju). 



Prijeten dan in lep teden!

***

Pripomočki:

- Najlepši par: Zimska vasica, pravokotniki s šivi

- Fabriano: papir grana satinata

- Uni-Ball Signo White

***

Izziv: galerija meseca oktobra pri Najlepšem paru


   

Komentarji

Oseba moi sporoča …
Krasna zimska pokrajina. Sem tudi sama že naredila par prazničnih, kar pri meni tudi ni navada (glede na letni čas), pa vidim, da nisem edina :D
Oseba Zvonka sporoča …
Čudovita je tvoja voščilnica s cerkvico, prav zares praznična.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Čarobno zimsko idilo si ustvarila na svoji voščilnici.
Zelooo lepo.