Mala šola prazničnega ustvarjanja 9 - 10. Zimska pokrajina

 Z Vladkino zadnjo učno uro smo za letos zaključili Malo šolo prazničnega ustvarjanja. 

Zimsko pokrajino sem naredila s pomočjo stencil šablone oblakov,  sneg iz natrganega in osenčenega pisarniškega papirja. Motiv hišice je SC Cardinals & Birdhaus, breze SC Birch Trees  in ptiček SC Christmas Fawns. Napis je delček iz kompleta Koš prazničnih voščil, "okvir" in ozadje pa so Pravokotniki s šivi.   


Prijazen pozdrav in dober dan!

***

Izzivi: MŠPU,  Novembrska galerija

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Čudovita je! Prav takšno ptičjo hišico bi imela pred oknom:).
Oseba Metuljčica sporoča …
V zimski pravljici je čutiti ogromno topline, ki je dosegla tudi moje srce. Prelepo.
Oseba moi sporoča …
To pa je podobno mojemu pogledu skozi okno. Ptičke že nekaj časa skrbno hranim in če sem slučajno kdaj pozna, pridejo kukat skozi okno, kaj vendar počnem. 😂
Čudovita zimska pokrajina.
Oseba ArtMBR sporoča …
Tudi mene ob prvem pogledu na voščilnico preleti občutek topline, zaradi barv in motivov. Pogled skozi tvoje okno pomirja dušo.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Čeprav je zimski motiv izraža toplino in mehkobo.
Zelo lepa voščilnica z zimsko pokrajino.