Mala šola prazničnega ustvarjanja 9 - 6: Izrez snežinke

Pri njeni tretji učni uri nam je Vladka pokazala nekaj načinov uporabe izrezov snežink. Ker še nimam novih Tininih snežink, sem posegla po njenih starejših - Srčna snežinka 2. Ozadje sem naredila po navodilih Gine K




Tehnika embosiranja s stencil šablonami mi je bila tako všeč, da je nastala še ena voščilnica. 




***

Pripomočki: 

- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Srčna snežinka 2, Vesele praznike - zastavica, Voščila za vse priložnosti

- Mavelu: Čipkasti pravokotniki

- Gina K: Stellar Snowflake

- Scrapping Cottage: Horse wiht Sleigh

***

Izziv: Najlepši par:  novembrska galerijaMŠPU 


Komentarji

Oseba moi sporoča …
Lepo si izdelala videz lesa in obe sta tako praznični.
Oseba Maja sporoča …
Obe sta prav nekaj posebnega.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi mene je premamila ta čudovita snežinka Gine K. Prelepa ozadja in seveda obe vošilnici.
Oseba Tina sporoča …
kakšna čarobnost...prekrasni sta!
Oseba ArtMBR sporoča …
Osupljive snežinke si izdelala. Prva bi bila taman za Klarino omaro. Ravno tako božične zvezda iz prejšnjih objav, saj se pravljica odvija v zasneženem gozdu in v deželi rož.
Oseba Vladuška sporoča …
Izdelavo tega izdaja sem si ravno pred kratkim pogledala in je tudi mene navdušilo. Ti si ga super izdelala sama in obe voščilnici sta zelo lepi.