Mala šola prazničnega ustvarjanja 9 - 8. Uporaba bele tempere

Pri tokratni domači nalogi v MŠPU moramo uporabiti belo tempero
Uporabila sem jo na način kot je predstavila Jennifer - "zapolnjen vbočen embosirni del". 
Ker se je barva nanesla tudi na ravne dele, sem potem, ko je bila barva suha, sem osnovo še enkrat embosirala in nato z blazinico nanesla Distress Oxide barvo. 
Packanje mi je bilo tako všeč, da sta nastali dve voščilnici.

Vsi uporabljeni pripomočki (razen embosirne srajčke) so od Najlepšega para.






***

Izzivi: MŠPUGalerija jesen in zima, Novembrska galerijaKlarina omara




Komentarji

Oseba ArtMBR sporoča …
Tako lepo zasneženo je pri tebi zadnje čase. Helena, tvoja voščilnica s snežinkami in belo božično zvezdo bi tako lepo pasala v Klarino galerijo kar po dveh ključnih besedah.
Oseba oldpunca sporoča …
Obe voščilnici sta čudoviti. Medvedek je prav ljubko zasanjan, božična zvezda pa fantastična. Ozadje na obeh mi je zelo všeč.
Oseba moi sporoča …
Ta tehnika je res tako zanimiva in tvoji voščilnici sta z belo tempero dobili tako mehkobo. čudoviti.
Oseba *Urška* sporoča …
Zanimiva tehnika in končni izdelek je res lep. Obe voščilnici sta tako nežni in pravljični.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Lepo zasneženo voščilnico si naredila. Hvala za povezavo do te tehnike.
Oseba Tina Z. sporoča …
prečudovite tehnike in voščilnici!
Oseba Vladuška sporoča …
Ta tehnika je res zanimiva in ti si jo super uporabila in obe voščilnici sta čudoviti.
Oseba Tina sporoča …
Helena, čudovit je ta efekt na ozadju...obe voščilnici sta krasni!