Mala šola prazničnega ustvarjanja 9 - 9. Neprazničen motiv

 V predzadnji učni uri je naloga uporabiti neprazničen motiv na praznični voščilnici. V kozarček za vlaganje sem umestila delček zimske vasice. Za ozadje dala potiskan papir s snežinkami in obrobila za valovitim delom Amerikanke 2.



Prijazen pozdrav in vse dobro!


***

Izzivi: MŠPUGalerija jesen in zimaNovembrska galerija

Komentarji

Oseba Glenna's craft sporoča …
Super ideja in še boljša izvedba!
Oseba Tina Z. sporoča …
Prečudovita, kakšne super kombinacije.
Oseba oldpunca sporoča …
Mene je tvoja zima v kozarcu popolnoma očarala. Čudovito!
Oseba moi sporoča …
Kako ljubka voščilnica. Všeč mi je, da se pokrajina nadaljuje zunaj kozarčka.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo si sceno ujela v kozarec in všeč mi je, da se pokrajina nadaljuje tudi izven kozarca. In barvna kombinacija je krasna.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Zelo dobro narejena naloga.
Lepa voščilnica.