Medvedek na snegu

 Digitalni motiv medvedka (James in the Snow - LOTV; mimogrede: do 30. 11. so njihove digitalne štampiljke znižane za 60 %) sem pobarvala po Lizinih navodilih. Ker so mi všeč njene postavitve voščilnic, sem navdih za svojo tudi našla kar pri njej. Snežinke so Tinine



Prisrčen pozdrav in lepo nedeljo!

***

Izzivi: Galerija jesen in zimaNovembrska galerija


Komentarji

Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Kako prikupen medvedek in kako lepo pobarvan :)
Všeč mi je kombinacija barv!
Hvala za povezavo do teh prikupnih digi štampiljk.
Oseba moi sporoča …
Prikupen motiv in lušna voščilnica.
Oseba *Urška* sporoča …
Jejjj, kako je cortkan tale medo. V lepe barve si ga oddela. Všeč mi je tudi celotna voščilnica in ja ozadje je fenomenalno narejeno.
Oseba Maja sporoča …
Tale medo je res legenda prazničnih voščilnic. Super si ga pobarvala in sestavila čudovito voščilnico.
Oseba iris-irena sporoča …
Čudovita voščilnica, lp
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovita voščilnica! Všeč mi je postavitev. Medvedka si zelo lepo pobarvala.