Barvanje s plastičnimi šablonami

Po dolgem času sem se usedla k ustvarjalni mizi in naredila dve voščilnici. Kadar nimamo volje in časa za barvanje motiva, nam zelo prav pridejo plastične šablone (stencil), ki nam omogočajo, da je motiv hitro in lepo "pobarvan". Moji ustvarjalni pripomočki so tako bogatejši za komplet In the woodland  (Altenew).



 Idejo za drugo voščilnico sem dobila pri Gini:



Prijeten dan in vse dobro!  

Komentarji

Oseba *Urška* sporoča …
Obe sta zelo lepi.
Oseba Janja sporoča …
Vav, kako sta lepi. Sem morala pokukati še v trgovino, da vidim, kakšen komplet je to. Super! Lp
Oseba Valentina B sporoča …
Pozdravljena, Helena.
Ooh kako zelo lepo je na tvojem blogu. Cvetoče in tako tvoje!♥
Res sem vesela, da sem si spet vzela čas in pokukala k tebi. Čudoviti cvetoči voščilnici sta nastali. Druga z delnim izrezom je fantastična! Čeprav tudi prva ne zaostaja po svoji lepoti. Krasen ustvarjalni set si dodala v svojo ustvarjalno zbirko.
Oseba Erikine spominčice sporoča …
Čudoviti sta.