MŠPU #10 - 2. Enak cvet v različnih barvah za različne priložnosti

 Učiteljici Tina in Vladka sta prav gotovo zadovoljni, da smo v počitnicah tako pridne pri domačih nalogah v MŠPU.

Ta teden nas Vladka vabi k ustvarjanju, kjer uporabimo enak cvet za različne priložnosti. Nisem preveč iskala, kateri cvet bi vzela, sem se kar držala Vladkine ideje - cvet sončnice



Oba cvetova sta pobarvana z akvarelnimi barvami. 

Pri božični zvezdi sem za vrhnje cvetove uporabila takšen izsek kot ga naredi šablona. Pri spodnjih in za liste pa sem posamezne cvetne lističe razrezala in jih nalepila malo bolj razgibano, da je cvet bolj razvejan. 


Voščilo bom dodala, ko bom vedela, komu in za kakšno priložnost bosta voščilnici namenjeni.


Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Kako super Helena si predelela sončnico v božično zvezdo. Tako oblikovani cvetovi so še veliko bolj podobni božični zvezdi. Zelo lepi sta.
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako mi je všeč tvoja predelava...božičnica je fenomenalna in tudi postavitev obeh voščilnic mi je čudovita.
Oseba *Urška* sporoča …
Odlično si opravila z nalogo. Všeč mi je tvoja predelava in božična zvezda izgleda fenomenalno.
Oseba AndrejaM sporoča …
Obe sta zelo lepi!!