MŠPU #10 - 3. Tehnika "paperpiecing"

 V tej objavi nas Tina v MŠPU navdušuje za uporabo "paperpiecing" tehnike. Ustreznega prevoda nimamo, a gre za to, da odtisa ne pobarvamo. Štampiljko odtisnemo na barvni vzorčast papir in motiv izrežemo. 

Za voščilnico sem uporabila štampiljko Cvetoči božič, odtis cveta je na rdečem vzorčastem papirju, listi na karirastem zelenem, ostalo pa je odtisnjeno na papir z rumenimi pikicami. Voščilo je iz kompleta Voščila za vse priložnosti.  



Pridni učenci naredijo nalogo do petka, da imajo vikend prost :)

Prijazen pozdrav in lep vikend!

Komentarji

Oseba *Urška* sporoča …
Se vsekakor strinjam s tem, da pridni učenci naredijo naloge do petka. Na žalost jaz nikakor ne spadam mednje ( vsaj pri teh domačih nalogah). Si me pa spodbudila, da jih začnem delati še jaz:))
Naredila si izvirno in simpatično voščilnico.
Oseba AndrejaM sporoča …
Odlično si se znašla s tehniko in voščilnica je zelo lepa!
Oseba ArtMBR sporoča …
Tudi mene si opogumila k pristopu k 3. nalogi. Ti si o zelo lepo naredila.
Oseba Vladuška sporoča …
Lepo si uporabila papir za cvet. Domiselno in pridna, ker si že v petek opravila domačo nalogo :)
Oseba Tina sporoča …
Ooo mi je zelo všeč štampiljka, ki si jo uporabila za to tehniko :-D!!!!
Oseba Majda sporoča …
Draga Helena, v živo je tvoja praznična voščilnica še čarobnejša.
Hvala iz srca, da si tako lepo okrasila naš domek.
Ti pošiljam hvaležen objem, Majda