MŠPU #11 - 1. Zabavni negativi

 Posebej lep občutek je, ko si v naravi in v hrbet začutiš topel piš vetra, ki pospeši korak, da lažje gremo naprej. Nekaj podobnega je Tinina (in Vladkina) Mala šola prazničnega ustvarjanja, ki mi da zagon za ustvarjanje. Sta tisti, ki znata priklicati veter.

S prvo nalogo Tina razširi uporabo ustvarjalnih pripomočkov tako, da na voščilnici uporabimo negativ in ga na drugi strani kreativno napolnimo. 


Preden se lotim prazničnega ustvarjanja na to temo, sem naredila zahvalnico za eno predavateljico na jutrišnjem potopisnem predavanju. 

Uporabila sem šablono vejice iz seta Obroč za štikanje, za ozadje pa list iz nekega romana, ki je bil za odpis v knjižnici. Na ozek trak sem poštempljala besedo hvala in za popestritev nalepila nekaj polovičnih perlic. 




Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Evo, Helena je častno otvorila 11.razred MŠPU-ja....še dobro, da obstaja Tinca, da nas malo dvigne!!!! Všeč mi je ta preprostost na voščilnici...kratko in jedrnato, pa še stare knjige ne gredo v nič.
Oseba Vladuška sporoča …
Kako lepo si napisala to z vetrom in sem zelo vesela, da sva ti prijeten piš v hrbet za ustvarjalni zagon. Lepo si se spomnila uporabit negativ in skrila besedilo zadaj. Prava zahvalnica za predavateljico. Se že zelo veselim tvojih ostalih izdelkov, ki bodo nastali v sklopu Male šole.
Oseba Tina sporoča …
Helena, hvala za tako lepe besede...ustvarjalke pa ste najin veter.... Tvoja voščilnica mi je nadvse všeč in ideja s stranjo romana je izvrstna!!!
Oseba Valentina B sporoča …
Draga, Helena.
Lepo je zopet prebirati tvoje besede in občudovati tvoje ustvarjalne umetnine. Res je zavel nov veter v naša ustvarjalna jadra in lepo te je zopet spremljati. Preprosta, a čudovita zahvalnica je nastala v jesenskih odtenkih.