MŠPU #11 - 2. Podaljšan tag

 Upam, da bo učiteljica Vladka pogledala skozi prste in upoštevala današnjo domačo nalogo za MŠPU, ki pa je bila narejena preden sem vedela, kaj bo :) Vladka, obljubljam, da bo nastala še kakšna s prazničnim motivom :).


Tu in tam ideje za voščilnice najdem pri naših (ali tujih) ustvarjalkah. Za tokratno rojstnodnevno sem našla inspiracijo pri Vladkini voščilnici Pomladni šopek na amerikanki, kjer je uporabila za osnovo tag, vendar ga je podaljšala, da paše na osnovo amerikanke.  Motiv je iz seta štampiljk Inkadinkado - Horses.


Prijazen pozdrav in lep dan!

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Prav všeč mi je, kako si uporabila ta dodaten "okrasek-podaljšek". Mislim, da naše tršice ne bodo imele nič proti, saj je rojstni dan tudi prazničen in s tem si nam pokazala, da se da to tehniko uporabiti za vsako priložnost.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Tudi ti si že v polnem pogonu z izdelavo domačih nalog pri MŠPU. Bravo!
Očitno so ti dobre vile prišepnile na uho, kakšna bo druga domača naloga :)
Lepa voščilnica!
Oseba Vladuška sporoča …
Kar brez skrbi Helena, kajti pogoj ni praznična voščilnica, ampak voščilnica na splošno in bil bi greh je ne prijavit, saj je tako čudovita. Nežna in prefinjena. Sem zelo vesela, da sem ti bila v inspiracijo in tehnika je tako ista, tako da še bolje :) Krasen je tudi ta konjiček, ki dopolnjuje fotografijo.