MŠPU #11 - 4. A5 voščilnica s prostorom za bon/darilno kartico

 Hvala Bogu za jesenske počitnice in s tem malo več časa za ustvarjanje. Tokratna domača naloga za četrto šolsko uro MŠPU, ki jo je pripravila Vladka,  je namreč bolj zahtevna 😋. Že sama velikost v formatu A5 zahteva razmislek, kako zapolniti osnovo. Potem pa še skriti mehanizem s kuverto za bon/darilno kartico. A je Vladka v videu vse nazorno razložila, da je delo hitreje steklo. 

Nastali sta dve varianti: novoletna voščilnica in voščilnica ob rojstvu.

Pri novoletni sem uporabila nove Tinine štampiljke in šablone Kaj je božič? Cvetje sem akvarelno pobarvala, zelenje odtisnila z različnimi zelenimi distress oxide blazinicami. Pikice na sredino cvetov in na zelenje pa sem naredila s tekočimi perlami. 




Druga je bolj preprosta - s potiskanimi papirji in izrezki Boho Baby 




Prijeten dan in prijazen pozdrav!

***

Ostali uporabljeni pripomočki:

- Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Valoviti pravokotniki s šivi, Povlek s presenečenjem, Pop-up škatlica

***

Izziv: MŠPU #11 in galerija meseca novembra

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Obe sta prekrasni!
Oseba Tina sporoča …
Kako sta mi všeč! In ideja z modrimi cvetovi me je čisto navdušila.
Oseba Vladuška sporoča …
Čudoviti sta obe, prva poustvarja zimsko idilo, druga pa je tako nežna in cart.