MŠPU #11 - 6. Dan in noč - vrtljiv mehanizem na voščilnici

Pri ustvarjanju si lahko včasih vzamemo malo svobode in kdaj naredimo kaj, kar sicer v realnosti ni. To se je zgodilo tudi na moji današnji voščilnici, narejeni po Vladkini učni uri. Šele potem, ko sem imela nalepljeno konjsko vprego ter pripravljene delčke za hišo in smreke, sem videla, a vse skupaj ni v pravem razmerju in bi bilo bolje, če bi vprego dala v ozadje, ostalo pa spredaj. Morda pa ravno zaradi tega nastane še kakšna podobna voščilnica.

Vladka, hvala za tako nazorna in praktična navodila za izdelavo zanimive in malo drugačne voščilnice.





Prisrčen pozdrav!

***

Pripomočki:

- Najlepši par: Kvadrati s šivi, V gozdu

- Scrapping Cottage: Nested Stitched Eyelet Circle Set, Horse/Sleigh

***

Izziv: MŠPU #11 in galerija meseca novembra

                                                              

Komentarji

Oseba Vladuška sporoča …
Z največjim veseljem in tako lepo mi je pogledat vse vaše variacije na mojo voščilnico. In kot si dejala, lahko si privoščimo nekaj ustvarjalne svobode. Zelo krasna je.
Oseba Tina sporoča …
Jaz pa sem čisto navdušena...čeprav bom zelo vesela še kakšne ;-).