MŠPU #11 - 9. Maskiranje dela voščilnice

 Nova naloga v Mali šoli prazničnega ustvarjanja od nas zahteva, da maskiramo del voščilnice. Tako kot je Vladka na svoji voščilnici maskirala rob voščilnice, sem še sama. Za glavni motiv sem izbrala štampiljke hiš in cerkve iz seta Zimska vasica. Z maskiranjem prve hiške sem potem naredila mini vasico in pobarvala z akvarelnimi barvami (ideja pa je od Micheline). Za piko na i še voščilo iz seta štampiljk Na poti k tebi



Hvala za tvoj obisk, lep pozdrav in dober dan!

***

Izziv: MŠPU #11 in galerija meseca novembra

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Waw Helena!!!! Tale je pa prav umetniška...za koledar!!!
Oseba Vladuška sporoča …
Mojca je dobro napisala, res je prava umetniška in za koledar. Prekrasno je izpadlo z maskiranjem. Meni je to tako dober učinek in še bolj poudari osrednji del. Čudovito ozadje in krasna vasica.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Bo držalo. Mojčina ugotovitev je prava. Slika narejena za koledar.
Lep večer.
Danica
Oseba Janja sporoča …
Čudovito!