Snežak in ptice

S to voščilnico zaključujem letošnjo sezono zimskih (božično-novoletnih) voščilnic. Motiv je digitalna štampiljka Lili of the Valley (Seeds and greetings), pobarvana s Copic markerji. Pri rezanju osnove z motivom pa mi je zalomilo. Uporabila sem šablono Notebook border die (Whoff of Joy), a sem jo poločila narobe in tako je nastal ta rob s pikicami (morale bi biti luknjice). To je pač tisto, ko lahko razširiš uporabo svojih šablon :)


Prijeten preostanek dneva!


Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
zelo zanimivo in zelo lepo!
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Oh Helena, kako lepo si pobarvala snežaka. Zelo lepa voščilnica. Pri Lili of the Valley imajo res tako simpatične motive, da se je prav težko odločiti kaj bi izbral.
Moram priznati, da mi je tvoj ponesrečeni izrez s šablono prav všeč.
Lep zaključek vikenda.
Danica
Oseba Janja sporoča …
Krasno pobarvan motiv. Da si robno šablono obrnila, pa ne bi vedela, če ne bi napisala. A to se dogaja vsem :). Lp