Vijuge in cvetoča veja

 Tinine novosti ponavadi najavijo nov letni čas. Z višjimi temperaturami se zima počasi poslavlja. Tudi ptice so vsak dan glasnejše in verjetno že vabijo k ženitvi. Tudi ostala narava bo počasi zagnala svojo prenovo. Od zime k pomladi prehajajo tudi objave na blogu. 

Bordure in trakovi me sprva niso osvojili. Po Tininih predstavitvah pa sem jih seveda morala imeti. Akvarelni papir sem pobarvala v ombre efektu, malo poškropila s temnejšo modro in potem, ko je bilo vse suho, poškropila še z zlato. Izrezane trakove sem v različnih razdaljah nalepila na belo osnovo ter vse skupaj izrezala s pravokotnikom s šivi. Cvetočo vejico sem sestavila kar tako kot ga je Tina tukaj



Prijeten in dober teden!

***

Izziv:  galerija meseca februarja in Pomladna galerija 2024

Komentarji

Oseba Tina Baša sporoča …
Ooo kako super si uporabila trakove...kako lep akvarel in šopek se gor čudovito poda.
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovita je in ta ombre efekt je prekrasen, me vedno znova navduši.