Dekle s tulipani

 "Naredi mi voščilnico z mladostnim motivom za gospo, ki še pri 60. letih rada obleče mini krilo." 

Ker takšnega motiva v svoji zbirki digitalnih ali navadnih štampiljk nisem imela, sem šla v lov. Všeč so mi motivi The Paper Shelter in med množico izbrala dekle s košaro tulipanov.dekle s košaro tulipanov. 


Motiv sem pobarvala s Faber Castell Polychromos barvicami in izrezala ozek pravokotnik, le pri košari sem podaljšala, da sega na vzorčast papir v ozadju. Napis Vse najboljšeVse najboljše je Vladkina štampiljka, stara 12 let; zaokrožena "puščica", na katero je odtisnjeno voščilo pa od Najlepšega para, in sicer kazalka iz kompleta Odprta knjigaOdprta knjiga


Prijazen pozdrav in hvala za obisk!

***

Pripomočki so našteti zgoraj.

***

Izziv: Najlepši par - galerija meseca junija

Komentarji

Oseba Janja sporoča …
Čudovita je. Motiv pa ponovno zelo lepo pobarvan. Lp