Veselje

Pred nami je še zadnji iz sklopa velikonočnih praznikov.
Kaže, da bo lep in sončen.
Najin Emavs bo potepanje po Prekmurju.

Prazniki so lahko prazni in te pustijo prazne (ne mislim na vso obilico dobre hrane), če so brez vsebine.
Velikonočni so zame tako bogati, da me "nosijo" do naslednjih.
Večinoma mi dajejo veselje - tisto notranje, ki traja.

Veselje, ker vem, da živim v naročju Ljubezni.
Dotika se me v vsakdanjih trenutkih.
Ob pogledu na velikonočnico se zavem, da gledam nekaj dragocenega in zelo redkega.


Veselje se prebudi, ko po sedmih letih božični kaktus prvič zacveti v velikonočnih praznikih.


Vesela sem, ker lahko v miru spijem skodelico kave in pojem kos domače potice.


Kaj drugega kot veselje občutiš takrat, ko vidiš, kaj zmorejo tvoje roke?!


Veselje, ker grob ostane prazen in smrt nima zadnje besede.


Veselje, ko daješ sam sebe in drugega razveseliš.



Velikonočno veselje, ki ga daje Vstali.

(Misel: vir splet)

Veliko notranjega veselja!

****
Izziv: Najlepši par - galerija meseca aprila
           Ko me inspirira - Rože

Komentarji

Oseba nonšalans sporoča …
...Helena, najlepša hvala, da si te čudovite misli delila in obenem ti želim, da te še naprej spremlja veselje in ljubezen...kar se pa tiče izdelkov, pa sem ostala brez besed, tako prefinjeno in natančno, lahko izdelek izdela le oseba s čistim srcem in verjamem, da ga del pusti tam...še veliko ustvarjanja in seveda lepo preživet zadnji dan velikonočnih praznikov....
Oseba Klara sporoča …
Helena, tvoje besede so me napolnile s toplino in ljubeznijo...še bolj sem hvaležna za vsak preživet dan. Hvala za to krasno objavo. Tvoji izdelki pa so vrhunski. : )
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
Oooo Helena, kako lepo si zapisala. Sama sem tudi šele pred nekaj leti razumela veličino Velikonočnega praznika. A hvala Bogu sem.
Hvala za vse tvoje lepe misli. Upam, da si se imela lepo v Emavsu.
Oseba SaraS sporoča …
Uau, voščilnica z zajčkom je tako simpatična! Res luštna. Tudi tista druga, ampak mi je zajček takoj padel v oči.
Pa potica tud.... mmmmm, so se mi kar sline pocedile. In... lepe fotografije.
Oseba oldpunca sporoča …
Helena, hvala za tople besede in čudovite fotografije. Pogled na tvoje izdelke res napolni z veseljem. Imaš čudežne roke.
Oseba Vladuška sporoča …
Tako lepo si zapisala in vse skupaj dopolnila s fotografijami. Čuti se, kako globoko doživljaš ta pomemben praznik. Krasni izdelki, tako iz papirja, kot tudi tista do konca izdelana verižica. Čudovita objava.
Oseba Metuljčica sporoča …
Prelepa objava je tudi meni segla do srca. Izdelki so čudoviti, voščilnice in lepe misli izžarevajo toplino. Zdaj si mi dala energijo, da tudi sama dokončam že pripravljeno ogrlico. Tvoja je resnično lepa.
Oseba helena sporoča …
Hvala za čudovit zapis, ki seže v srce. Čudovite izdelke si naredila, saj ne vem kateri mi je najbolj všeč, ker je prav vsak čudovit in nekaj posebnega. Na zajčkovi voščilnici mi je nekaj poznanega....:)
Oseba Kristina sporoča …
Enkraten zapis, vrhunski izdelki in fotografije!! Zadnja voščilnica je še posebej fantastična. Naj te minuli prazniki napolnjujejo še dolgo....
Oseba Tina sporoča …
Helena...ti si res izjemna ženska. Koliko krasne energije veje iz tvoje objave. Hvala ti...
Oseba iris-irena sporoča …
Helena, prečudovit zapis, krasne fotografije, da o ogrlici ne govorim! kapo dol!
lp
Oseba Ne-Ja sporoča …
Helena tole pa je prečudovita objava. Hvala ker si :)!
Oseba Mojca sporoča …
uau kar brez besed sem, ker je vse tako lepo!!!! noro! lp
Oseba Nella sporoča …
Wauuu, krasna rožica in čudoviti voščilnici.